Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2017

Κουλουράκια πορτοκαλιού με ελαιόλαδο... για το σχολείο

Θέλεις να φτιάξεις κουλουράκια, πανεύκολα, νόστιμα και υγιεινά; Ιδανικά για κολατσιό των παιδιών στο σχολείο, για πρωινό, για να συνοδεύεις το καφεδάκι ή το τσάι σου; 
Σου έχω την τέλεια συνταγή, με πορτοκάλια που είναι της εποχής, φυσικά χωρίς μίξερ... 

Υλικά: 
1 φλυτζάνι ελαιόλαδο 
1 φλυτζάνι φρέσκο χυμό πορτοκάλι 
1/2 φλυτζάνι ζάχαρη μαύρη 
1/2 φλυτζάνι ζάχαρη κρυσταλλική 
Ξύσμα από 2 πορτοκάλια (εννοείται βιολογικά)
1 κουταλάκι του γλυκού κανέλα 
1 σφηνάκι μαύρο ρούμι 
1/2 φλυτζάνι σουσάμι 
1 φακελάκι μπέικιν πάουντερ ή 1 κουταλάκι σόδα (ότι έχετε) 
Αλεύρι για όλες τις χρήσεις, όσο πάρει (εμένα πήρε λιγότερο από κιλό) 

Εκτέλεση:
Βάζουμε όλα τα υλικά, εκτός από το αλεύρι, σε ένα μεγάλο μπωλ και ανακατεύουμε με ένα κουτάλι ή το σύρμα, ότι βολεύει τον καθένα. 
Μόλις ανακατευτούν όλα καλά, προσθέτουμε σε δόσεις το αλεύρι και ζυμώνουμε ελαφρά με το χέρι, μέχρι να έχουμε μια μαλακιά ζυμή που να μην κολλάει στα χέρια. 
Προσοχή, δεν θέλει πολύ ζύμωμα. 
Βάζουμε αντικολλητικό χαρτί φούρνου στο ταψί και αρχίζουμε να πλάθουμε κουλουράκια, ότι σχήμα θέλουμε. 
Εγώ τα κάνω στριφτά, μακρόστενα για να μπαίνουν στο φλυτζάνι. 
Βγαίνουν 2 μεγάλα ταψιά φούρνου. 
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 170 βαθμούς με αέρα, για περίπου 12-14 λεπτά, ανάλογα το φούρνο, μέχρι να ροδίσουν.
Είναι ιδανικά για τον καφέ... 
ή το τσάι σας... 
Είναι εξίσου νόστιμα με τα "κουλουράκια με ελαιόλαδο και κακάο", εδώ, που τόσο πολύ έχετε αγαπήσει και είναι συνεχώς πρώτα στο top 10 του blog μου. 
Φτιάξτε τα και θα με θυμηθείτε!!! 
Καλή εβδομάδα σε όλους!!!

8 σχόλια:

  1. Τ Ε Λ Ε Ι Α!!!!!!!!!!Κλασικά κουλουράκια και τόσο αγαπημένα!Το σχήμα τους είναι τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ Ευαγγελία μου!!! Είναι τα πιο εύκολα και νόστιμα, μαμαδίστικα κουλουράκια!!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία ιδέα!! Ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ευγενία μου! Εγώ σε ευχαριστώ για την επίσκεψη!!!

      Διαγραφή
  4. Καλησπερα... Ωραια φαίνονται... Γινονται τραγανα ή μαλακα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα και σε ευχαριστώ για την επίσκεψη! Εγώ τα ψήνω λίγο γιατί τα παιδιά μου τα προτιμούν μαλακά. Αν σου αρέσουν τραγανά, μπορείς να τα ψήσεις λίγο περισσότερη ώρα σε πιο χαμηλή θερμοκρασία. Η γεύση τους πάντως είναι φανταστική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραια κι ευκολη συνταγη...σας ευχαριστουμε.Ερωτηση...εαν δεν εχω ρουμι πειραζει να μην βαλω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και χρόνια πολλά! Φυσικά και δεν πειράζει. Μπορείς να βάλεις λίγο κονιάκ αν δεν έχεις ρούμι ή και τίποτα, κανένα πρόβλημα!
      Καλή Ανάσταση!!!

      Διαγραφή