Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

Κουλουράκια με ελαιόλαδο και κακάο... για το σχολείο

Καλησπέρα σε όλη την παρέα.
Πως πάτε με το φθινόπωρο και τα σχολεία; Συνηθίσατε;;; Εμείς το παλεύουμε ακόμα...   
Η ζέστη βλέπετε... που όρεξη για διάβασμα;
Ας είναι, θα τα καταφέρουμε και φέτος νομίζω φτάνει να έχουμε ΥΓΕΙΑ...

Κουλουράκια έφτιαξα σήμερα. 
Κουλουράκια σοκολατένια, εύκολα, με ελαιόλαδο, κακάο και λίγη ζάχαρη για να είναι πιο υγιεινά. Τα έφτιαξα για να μπορούν τα παιδιά να τα παίρνουν και στο σχολείο. Μαζί με ένα φρουτάκι, (π.χ. μπανάνα ή σταφύλι) είναι ένα τέλειο κολατσιό και σε βγάζει απ' τη δύσκολη θέση... "τι να τους δώσω σήμερα;;; πάλι σάντουιτς;;;"
Υλικά: 
1 πακέτο 500 γραμ. φαρινάπ (σχεδόν όλο)
3-4 κουταλιές γεμάτες κακάο
3/4 κούπας ζάχαρη (ή λίγο παραπάνω)
1 κούπα ελαιόλαδο
2 κουταλιές βούτυρο
2 αυγά
1/2 κούπα γάλα εβαπορέ
1 κουταλάκι μπέικιν

Εκτέλεση:
Ρίχνουμε όλα τα υλικά στο μπωλ του μίξερ, με τη σειρά που είναι γραμμένα και τα χτυπάμε με το γάντζο της ζύμης για λίγο, μέχρι να ομογενοποιηθεί το μείγμα. Δεν θέλει πολύ ζύμωμα...
Βάζουμε τη ζύμη για περίπου 30 λεπτά στο ψυγείο.
Όταν παγώσει τη βάζουμε στον πάγκο και την ξαναζυμώνουμε ελαφρά με τα χέρια με λίγο απ' το αλεύρι που έχουμε κρατήσει.
Πλάθουμε κουλουράκια σε ότι σχήμα θέλουμε και τα βάζουμε αραιά σ' ένα ταψί που έχουμε στρώσει με λαδόκολλα.
Τα ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 175 βαθμούς με αέρα, για 12 περίπου λεπτά.
Τα αφήνουμε να κρυώσουν καλά, καλύτερα σε σχάρα, και τα φυλάμε σε βάζο ή τάπερ που κλείνει αεροστεγώς...
Αυτή η δόση βγάζει περίπου 35 - 40 κομμάτια, ανάλογα το μέγεθος. Εμένα έβγαλε 2 γεμάτα ταψιά του φούρνου...
Εννοείτε πως δεν τα δίνουμε όοοολα στα παιδιά, τρώμε κι εμείς κανένα, χαχα... Ταιριάζει ΥΠΕΡΟΧΑ με το καφεδάκι μας...
Ειδικά με τον ελληνικό καφέ, είναι... "όλα τα λεφτά", πραγματική ΑΠΟΛΑΥΣΗ!!!
Είναι νόστιμα, όχι πολύ γλυκά, τραγανά, τριφτά... και φυσικά αν κάνεις την αρχή, δεν μπορείς να σταματήσεις!!! 
Καλό απόγευμα σε όλους, σας φιλώ γλυκά!!!

26 σχόλια:

  1. δεν το ειχα προσεξει. στον πορο ζεις? δεν μπορεις να φανταστεις ποσο μου λειπει η θαλασσα της ελλαδας.
    παιρνω ενα νοστιμο κουλουρακι και σου ευχομαι καλο βραδυ.

    ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό βράδυ και σε σένα Ειρήνη μου!
      Ναι, στον Πόρο μένουμε, μόνιμα... Σε καταλαβαίνω απόλυτα καλή μου! Κι εγώ νομίζω πως δεν θα μπορούσα ποτέ να ζήσω χωρίς να βλέπω και να αναπνέω τον αέρα της θάλασσας... Την λατρεύω!!!

      Όσα κουλουράκια θέλεις να πάρεις, είναι πολύ νόστιμα...
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Χρύσα είναι η δεύτερη φορά που αλληλοδιαβαζόμαστε!!χαχαχα
    Κάτι πάει να πει αυτό πρέπει να συναντηθούμε.
    Εγώ κουλουράκια σπάνια τρώω πάντα όμως τα θαυμάζω!!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, δεν το πιστεύω... Το ίδιο σκέφτηκα κι εγώ, χαχα
      Εννοείτε πως πρέπει να συναντηθούμε, και γρήγορα μάλιστα.
      Μη νομίζεις, κι εγώ σπάνια φτιάχνω κουλουράκια για να μην τρώω, αλλά τα παιδιά τα ζητάνε. Πιο πολύ η μικρή για να πλάσει κι αυτή, να παίξει δηλαδή, χαχαχα
      Πάντως έγιναν πολύ νόστιμα, τριφτά, ότι πρέπει για καφεδάκι...

      Πολλά φιλιά κι από δω, καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Ε! Για αυτό τα κορίτσια σου είναι δίμετρα, πανέμορφα και μέσα στις δραστηριότητες και τον αθλητισμό!
    Ξέρει η μαμά τι να δίνει για μια σωστή διατροφή!

    Νοστιμότατα και πανέμορφα τα κουλουράκια σου.

    Φιλιά
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δείχνουν πανέμορφα και φτιαγμένα με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία και εύκολα φαίνονται τα κουλουράκια σου Χρύσα μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παρα πολύ ωραία και εννοείται ότι θα τα φτιάξω το ΣΚ! Φιλιά Χρύσα μου, καλή σχολική χρονιά στα παιδιά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άντε πάλι δουλειά για το Σ/Κ! Όχι τίποτα άλλο, αλλά έχω εδώ και το ξενιτεμένο μου,και τρελαίνεται για κουλουράκια!Να μη την περιποιηθώ, η μανούλα?Να είσαι καλά Χρύσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφη ιδέα τα κουλουράκια σου και για μας τα λίγο μεγαλύτερα παιδιά (χα!χα!χα!) που δεν πάμε σχολείο..... αλλά σαν συνταξιούχοι απολαμβάνουμε τον πρωϊνό καφέ!!!!! Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλειο σνακ για την πιτσιρικαρία και όχι μόνο.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. δεν κάνει να φάω ζάχαρη και από είδα τα κουλουράκια σας έχουν πολύ μικρή ποσότητα και σίγουρα θα τα δοκιμάσω!εκτός από γάλα εβαπορέ μπορώ άραγε να βάλω φρέσκο?σχεδόν ποτέ δεν υπάρχει σπίτι μας εβαπορε;) Ιωάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ιωάννα μου.
      Ναι δε νομίζω πως θα υπήρχε πρόβλημα να βάλεις φρέσκο γάλα... Εγώ έγραψα εβαπορέ γιατί απλά γράφω ακριβώς ότι υλικό βάζω. Καλή επιτυχία!!!

      Διαγραφή
  11. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ...ΛΑΧΤΑΡΙΣΤΑ!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι τα αγαπημένα της κόρης μου. Το ΣΚ θα τα φτιάξω. Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. These sound delicious. They will be welcome additions to anyone's lunchbox! I hope you have a wonderfulday. Blessings...Mary

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εξαιρετικη συνταγη, ελαφρια και νοστιμη!εγω εβαλα και λιγη βανιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πολυ ωραια φαίνονται!και σιγουρα οτι πρεπειγια το σχολειο!εγω θα εβαζα και λίγο πετιμέζι τωρα που ειναι η εποχη του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. παρακαλω μηπως μπορειτε να μου πειτε εαν η συγκεκριμενη ζυμη ανοιγει με κουπ πατ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω δοκιμάσει να την ανοίξω με κουπάτ αλλά δε νομίζω πως θα υπάρχει πρόβλημα. Δοκίμασέ το αν θέλεις και αν μπορείς πες μας πως έγιναν... Καλή σου μέρα!!!

      Διαγραφή
  18. Καλώς σας βρήκα!!!
    Ειναι η δευτερη φορά που ξαναψήνω τα φανταστικά κουλουράκια!!! Ειναι παρα πολυ ευκολη συνταγή και γινονται πεντανόστιμα κουλουράκια!
    Τι κρίμα να βρω τη συνταγή τωρα που κλεινουν τα σχολεία!!!!
    Ειναι πια μια απο τις αγαπημενες μου συνταγες.

    Θεώνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Θεικη!!!υπεροχη συνταγη!!τη λατρεψαν ολοι!!!!βγαινουν απλα...ΤΕΛΕΙΑ!!!!
    ευχαριστουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΓΕια σας. Όταν λέτε μισή κούπα γάλα εβαπορέ εννοείτε αδιάλυτο ή μισό μισό όπως κάνουμε το εβαπορέ; Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Διαλυμένο εννοώ το γάλα, όπως το πίνουμε... Βέβαια και αδιάλυτο να το βάλεις δεν υπάρχει πρόβλημα, απλά θα έχει πιο έντονη γεύση!

      Διαγραφή