Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Ανάποδο κέικ με αχλάδια

Τώρα το φθινόπωρο τα αχλάδια έχουν την τιμητική τους. Είναι φρεσκοκομμένα (όχι ψυγείου όπως όλη την υπόλοιπη χρονιά), τραγανά, σε πολλές ποικιλίες και πλούσια σε βιταμίνες.
Τρώγονται ωμά, κομπόστες ή σε διάφορα γλυκά.

Προχτές λοιπόν η μαμά μου, μου έφερε από το χωριό μια τσάντα γεμάτη αχλάδια, δεν ξέρω την ποικιλία, ξέρω όμως πως είναι κατάλληλα για κομπόστα και γλυκά αφού είναι πιο σκληρά από τα υπόλοιπα.
Είπα λοιπόν να φτιάξω κάτι γλυκό για να συνοδέψουμε το καφεδάκι μας...
Υλικά:(για το κέικ)
2 αυγά
1 φλυτζάνι ζάχαρη
1/2 φλυτζάνι λάδι
1/2 φλυτζάνι γάλα
λίγο κονιάκ
λίγη βανίλια
ξύσμα πορτοκαλιού(εγώ δεν είχα πορτοκάλι κι έβαλα βανίλια με άρωμα πορτοκαλιού)
250 - 300 γραμ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του

(για το μείγμα με τα αχλάδια)
8 αχλάδια (όχι πολύ μεγάλα)
2 μεγάλες κουταλιές βιτάμ
2-3 γεμάτες κουταλιές ζάχαρη(αν έχετε μαύρη, ακόμα καλύτερα)
αμύγδαλα φιλέ
κανέλα

Εκτέλεση:
Καθαρίζουμε τα αχλάδια, (εμείς φάγαμε κιόλας κάμποσα) τα κόβουμε στα 8 και τα βάζουμε σε ένα μεγάλο τηγάνι αφού πρώτα έχουμε λιώσει το βούτυρο με τη ζάχαρη και έχουμε φέρει μερικές βόλτες τα αμύγδαλα.
Τα ανακατεύουμε ελαφρά πάνω στη φωτιά, όχι πολλή ώρα και λιώσουν και ρίχνουμε την κανέλα.
Ανακατεύουμε πάλι και τα βάζουμε σ' ένα στρογγυλό ταψάκι.
Τα στρώνουμε να πάνε παντού και ρίχνουμε από πάνω το μείγμα του κέικ.(Γίνεται όπως το απλό κέικ βανίλιας)
Το βάζουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς και ψήνουμε περίπου 30 - 40 λεπτά. (κάνουμε το τέστ με το μαχαίρι)
Το αφήνουμε να σταθεί 10 λεπτά και το τουμπάρουμε σε μια πιατέλα.
Αν θέλουμε πασπαλίζουμε με άχνη ζάχαρη και σερβίρουμε.
Ζεστό ή κρύο είναι το ίδιο νόστιμο...
Ότι πρέπει για το απογευματινό καφεδάκι μας.
Φιλάκια σε όλους, καλό απόγευμα!!!

14 σχόλια:

  1. Εεεεεεεεεεε να πάρω ένα κομματάκι, να μη νσε προσβάλωωωωωωωωωω χιχιχιχιχιχιχιχιχιχιι
    Μάκιααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό θα πει ταχύτητα...
    Μπράβο αστεράκι, βλέπω κράτας τη φόρμα σου!!!

    Να πάρεις, να πάρεις και ένα και δύο...

    φιλάκιααααααααααααα γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. παίρνω καφεδάκια και ερχομαι...................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι ταρτες με μηλαρακια και αχλαδακιααααα... τις λατρευωωωωωωωωω... με την πρωτη ευκαιρια ... θα αγορασω αχλαδακιαααααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ένα κομματάκι και για μένα παρακαλώ.....
    Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραιότατο κέικ..φρουτένιο..οτι πρέπει για ζεστό καφεδάκι.

    Γειά στα χέρια σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Την έφτιαχνα μέχρι τώρα με μήλα, θα τη δοκιμάσω τώρα και με αχλάδια. Σ΄ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα αχλαδάκια θα μαλακώνουν και θα γίνεται σούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μου αρέσουν πολύ τα κέικ με φρούτα. Το έχω φάει με μήλα, αλλά με αχλάδια και μάλιστα αναποδογυρισμένο όχι.Θα το δοκιμάσω. Ευχαριστούμε για την συνταγούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωραία ιδέα! Μου αρέσουν τα ανάποδα κέικ γιατί είναι ζουμερά αλλά με αχλάδι δεν έχω φτιάξει! Το πήρα το κομματάκι μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα , ήρθα να πάρω ενα κομματί για το δεκανιανό μου! φιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι ομορφη πρόταση για γλυκο!δεν εχω υπ'οψη μου πολλές συνταγές με αχλάδι και χαίρομαι που σε ανακάλυψα, γιατί βλέπω εισα ενας θησαυρός. Πρέπει να σε "ψάξω" πολύ.Νά σαι καλά, καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. την εφτιαξα και ητανε υπεροχη ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή