Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010

Πασχαλινά σοκολατένια αυγά...

Εδώ και δυο μέρες, κυκλοφορώ πλέον κανονικά... Επιτέλους!!!
Σήμερα, είχε υπέροχη μέρα και αποφάσισα να πάω στο μαγαζί του μπαμπά μου, γιατί έφτιαχναν σοκολατένια αυγά.... Η αγαπημένη μου μέρα!!!

Για πρώτη φορά στα τόσα χρόνια, αποφάσισα να ζωγραφίσω κι εγώ μερικά για τα παιδιά μου και τα βαφτιστήρια... κάθε χρόνο απλώς κοιτάω.
Στο σπίτι μπορεί να φτιάχνω πολλά πράγματα, αλλά στο μαγαζί δεν τολμώ. Δεν ξέρω γιατί, μάλλον επειδή δεν τολμώ να φτιάξω κάτι και να συγκριθεί με του επαγγελματία. Ίσως... Χαζομάρα μου, αλλά το έχω αυτό, είμαι κάπως δειλή!!!


Τέλος πάντων, μη σας κουράζω, το τόλμησα, ζωγράφισα μερικά και σας τα παρουσιάζω.
Να είστε επιηκείς μαζί μου!!!
Μπορεί να μην είναι σαν του μπαμπά, αλλά εμένα μου αρέσουν... για πρώτη φορά, καλά νομίζω ότι είναι!!!

Καλό Πάσχα να έχουμε, να είμαστε καλά και να φτιάξουμε πολλές πολλές λιχουδιές!!!

10 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία!!δεν ξέρω πως είναι του μπαμπά αλλά εγώ αυτά τα βρίσκω υπέροχα!!!
    και του χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Χρύσα μου είναι πανέμορφαααα!!! Το'χεις το 'χεις ταλεντάρα μου. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμένα μου άρεσαν πολύ πάντως...μακάρι να μου έφερναν κι εμένα ένα τετοιο...Το πιο ωραίο ειναι το πρωτο και το δευτερο :)))
    Πολύ καλή δουλειά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φιλενάδα μου να μου φυλάξεις ένα για όταν συναντηθούμε!
    Καλό Πάσχα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρύσα μου είναι υπέροχα!!!!!!
    Πραγματικά είναι υπέροχα όχι έτσι για να το λέμε μόνο:)

    Είσαι δειλή και εσύ σαν και μένα ε;Όμως δεν πρέπει γιατί έχεις και τον μπαμπά που μπορεί να βοηθήσει....
    Να'σαι γερή καλή μου και του χρόνου με υγεία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια, μου δίνεται κουράγιο...
    Να πω την αλήθεια, φοβόμουν και να πιάσω το κορνέ μπροστά στο μπαμπά, δεν ξέρω γιατί, αλλά όταν είναι κάποιος άλλος με πείρα μπροστά, κολλάωωωω.
    Τελικά το αποφάσισα και το αποτέλεσμα ήταν αυτό. Πιστεύω την επόμενη να είναι καλύτερο...

    Ξανθή μου ένα σου λέω... ο μπαμπάς 40 χρόνια κάνει αυτή τη δουλειά!!! Καταλαβαίνεις τώρα...

    lilum σε ευχαριστώωωω, είσαι πολύ καλή!!!

    pandora μου, τα έβαλα με τη σειρά που τα έφτιαξα... κι εμένα αυτά μου αρέσουν περισσότερο και το τελευταίο. Μακάρι να ήσουν κοντά να σου έφερνα ένα...

    Λιλάκι έλα εσύ και όχι ένα, όσα αυγουλάκια θέλεις θα σου δώσω...

    Αλεξάνδρα μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ κι εσένα. Πραγματικά η γνώμη σου μετράει πολύ για μένα και το ξέρεις, όπως και όλων σας βέβαια... γι' αυτό άλλωστε και σας δείχνω αυτά που φτιάχνω.
    Πραγματικά δεν πρέπει να φοβόμαστε, πρέπει να τολμάμε, αλλά...

    Καλό Πάσχα να έχουμε όλοι, με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ πάντως δεν θα καταλάβαινα ότι δεν έχουν γίνει απο επαγγελματία!

    Μπράβο, είναι πραγματικά όμορφα!

    Καλό Πάσχα να ΄χουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπετούλα σ' ευχαριστώ... Καλό Πάσχα καλή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όταν ήμουν μικρή καθόμουν και τα χάζευα στα ζαχαροπλαστεία! Τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τώρα εξηγούνται πολλά!
    Οικογενειακό το δημιουργικό χάρισμα λοιπόν!
    Μπράβο σας! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή