Κυριακή 14 Μαρτίου 2010

Χοιρινή τηγανιά στη γάστρα

Αχ πολύ άσχημο πράγμα οι ιώσεις... ούτε να μαγειρέψεις δεν έχεις κουράγιο. Την γλίτωσα όλο το χειμώνα και αρρώστησα τώρα. Γι' αυτό και σας άφησα χωρίς κέρασμα, δεν είχα όρεξη για τίποτα. Ας είναι,περνάει κι αυτό... Συνήλθα σήμερα, άνοιξα την κατάψυξη και βρήκα μια χοιρινή τηγανιά και κάτι πιπεριές στο ψυγείο. Βρήκα και ένα κομμάτι από καπνιστή πέτσα χοιρινού (δεν ξέρω πως λέγεται) που μου έφερε μια φίλη από τη Ρουμανία και λέω δεν τα δοκιμάζω όλα μαζί...
Και τα δοκίμασα, έβαλα ότι μου ήρθε εκείνη την ώρα στο μυαλό. Το αποτέλεσμα??????? Κάτι περισσότερο από νόστιμο... φανταστικό θα έλεγα. Αφού η μεγάλη μου κόρη, που είναι και δύσκολη στο φαγητό, ξετρελάθηκε και μου λέει: "Πιστεύω να θυμάσαι τι έβαλες μέσα, για να μας το ξαναφτιάξεις".Ξέρει αυτή τι λέει. Πόσες φορές αυτοσχεδιάζω με εξαιρετικό αποτέλεσμα και μετά δεν θυμάμαι τι ακριβώς έβαλα??? Αμέτρητες, γι'αυτό άλλωστε έφτιαξα και αυτό το blog, για να περισώσω ότι μπορώ...

Υλικά:
1 κιλό χοιρινή τηγανιά

4 - 5 πατάτες μικρές κομμένες

2 πιπεριές Φλωρίνης κομμένες σε χοντρές ροδέλες

3 - 4 πιπεριές κέρατα κομμένες

100 γραμ. καπνιστό χοιρινό (ή μπέικον) σε μικρά κυβάκια

150 - 200 γραμ. τυρί edam κομμένο σε κύβους
λίγο ελαιόλαδο

αλάτι, πιπέρι

κόκκινη γλυκιά πάπρικα

λίγο σκόνη σκόρδο


Εκτέλεση:

Βάζουμε όλα τα υλικά στη γάστρα, ρίχνουμε και λίγο νεράκι, τα ανακατεύουμε, τα σκεπάζουμε και τα ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 βαθμούς.

Στα πρώτα δέκα λεπτά, χαμηλώνουμε στους 180 βαθμούς και ψήνουμε για περίπου μισή ώρα ακόμα με κλειστό καπάκι.

Αν χρειαστεί, προσθέτουμε λίγο νεράκι και ανακατεύουμε μια - δυο φορές.
Όταν το κρέας έχει μαλακώσει αρκετά, ανοίγουμε το καπάκι και ψήνουμε κανά εικοσάλεπτο ακόμα, χωρίς καπάκι για να ροδίσει το φαγητό.

Σερβίρεται ζεστό, με καλή παρέα...


Καλή όρεξη και καλό υπόλοιπο Κυριακής!!!

11 σχόλια:

  1. μμμμμμ!πεντανοστιμο φαινεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο,τι ψήνεται σε γάστρα είναι τρέλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαρμα οφθαλμων το φαγακι σου, δεν ειχα σκεφτει ποτε να βαλω μεσα και πατατες, θα το δοκιμασω σιγουρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή ανάρρωση Χρύσα μου!!
    Η τηγανιά σου είναι μεγάλος πειρασμός, έχω δυο γάστρες που μου έφερε ο πατέρας μου και κάθονται στο γκαράζ... μήπως ήρθε ο καιρός να τις χρησιμοποιήσω??? Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τελειο φαγητο και οι πιπεριες δινουν παντα εκπληκτικο αρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο αυτοσχεδιασμός είναι ο καλύτερος! Τέλειο το φαγητό σου στη γάστρα! Περαστικούλια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θέλω κι εγώ!!!!Μ αρέσει η τηγανιά πολύ και φαντάζομαι στη γάστρα θα γίνεται ακόμα καλύτερη!!
    Καλό βράδυ!
    Αθηνά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι όμορφο φαγάκι είναι αυτό; Υπέροχα χρώματα.
    Τελικά αυτά που βάζουμε ότι βρούμε μέσα, είναι και αυτά που γίνονται τέλεια...
    Οσο για τον αυτοσχεδιασμό, την πατάω κι εγώ τόσο, που πολλές φορές δεν θυμάμαι τα υλικά για να ανεβάσω την συνταγή και έχω καταλήξει να έχω χιλιάδες πρόχειρα χαρτάκια προς καταχώρηση....χιχιχιχι
    Φιλάκια και περαστικούλια σου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. το πηρα αποφαση θα το φτιαξω σαββατο μεσημερι με πατατες τηγανιτες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια και τις ευχές σας. Να είστε καλά...
    Συγγνώμη που δεν απάντησα και σας παραμέλησα, αλλά την άρπαξα άσχημα. Μετά το λαιμό και τη μύτη, τώρα πονάνε και βουίζουν και τ' αυτιά μου... Ααααχ, που θα πάει, θα περάσει.
    Καλό απόγευμα σε όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Hola, soy inma y solo hablo español, pero tu blog me ha parecido interesante, y con la ayuda del traductor intentare seguirte, saludos

    ΑπάντησηΔιαγραφή