Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2010

Γαλατόπιτα

Εβδομάδα της Τυρινής χωρίς γαλατόπιτα δεν γίνεται. Είπα κι εγώ να τηρήσω το έθιμο και να τη φτιάξω στα παιδιά μου.... έτσι για να μαθαίνουν...
Είναι πολύ πολύ εύκολη και κυρίως πεντανόστιμη και θρεπτική για τα παιδιά αφού έχει αρκετό γάλα και αυγά, ότι χρειάζονται για την ανάπτυξή τους.
Δοκιμάστε τη και θα με θυμηθείτε...

Υλικά:
1/2 πακέτο φύλλο βυρητού (7-8 φύλλα)
2-3 κουταλιές βιτάμ ή βούτυρο
λίγο κανέλα
3 αυγά
1 φλυτζάνι του τσαγιού ζάχαρη ή λιγότερο
3 φλυτζάνια γάλα ζεστό
2 βανίλιες

ζάχαρη άχνη για το πασπάλισμα
κανέλα

Εκτέλεση:
Λιώνουμε το βούτυρο και βουτυρώνουμε ένα στρογγυλό πυρέξ (30 εκατοστά).
Ζαρώνουμε ένα ένα τα φύλλα και τα βάζουμε γύρυ γύρω σε όλο το πυρέξ.
Τα βουτυρώνουμε καλά με ένα πινέλο, πασπαλίζουμε με κανέλα και ψήνουμε για 20 λεπτά περίπου στους 180 βαθμούς, μέχρι να ροδίσουν.
Σε ένα μπωλ, ανακατεύουμε τα αυγά με τη ζάχαρη και προσθέτουμε το ζεστό γάλα και τις βανίλιες συνεχίζοντας το ανακάτεμα.
Ρίχνουμε αυτό το μείγμα πάνω στα φύλλα, να πάει παντού, και ξαναβάζουμε στο φούρνο για άλλα 20 - 25 λεπτά.
Μόλις βγει από το φούρνο, την πασπαλίζουμε με άχνη ζάχαρη και κανέλα και την σερβίρουμε ζεστή.

Αυτή τη συνταγή την είχα δει πριν από πολλά χρόνια στην τηλεόραση, τέτοιες μέρες... Από τότε που την δοκίμασα, την φτιάχνω κάθε χρόνο.


Φτιάξτε τη και απολαύστε τη...

2 σχόλια:

  1. Πόσο μου αρέσει αυτή η γρήγορη γαλατόπιτα δεν λέγεται!!! Πολλά φιλιά Χρύσα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εκανα δις λαθος... το σωστο τωρα...
    αυτο το γλυκο το εφτιαχνε η γιαγια μου...τι μου θυμισες!!! καλο τριημερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή